5’inci Organize Sanayi Bölgesi içerisinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında, sabah saatlerinde toplu zehirlenme şüphesiyle ilgili bir olay yaşandı.
Fabrikada bulunan ve içme suyunu tüketen işçilerde, kısa süre içerisinde baş dönmesi ile mide bulantısı gibi şikayetler gözlemlendi. Durumun fark edilmesi üzerine vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi üzerinden yardım talebinde bulunuldu.
Olay yerine intikal eden sağlık ekipleri, rahatsızlanan 25 işçiyi ambulanslarla Şehitkamil Devlet Hastanesi bünyesine sevk etti. Hastanede zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınan personelin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bilgisi paylaşıldı.
Yaşanan hadiseye ilişkin yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Su kaynağının ve kullanım koşullarının detaylı olarak araştırılması bekleniyor.