Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesimi Narlı gişeleri mevkiinde, seyir halindeki bir tırda henüz belirlenemeyen bir sebeple yangın çıktı.
Öğle saatlerinde meydana gelen olayda, tırın alev aldığını fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine çekerek kendisini dışarı attı. İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri yönlendirildi.
Kısa sürede geniş bir alana yayılan ve tırı tamamen saran alevler, itfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi sonucunda kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın neticesinde tır tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Olayın ardından otoyoldaki trafik akışı bir süre kontrollü olarak sağlandı. Yangının çıkış nedenine ilişkin yetkililer tarafından geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı.