Survivor yarışmacısı Sahra Işık, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamalarda eski eşiyle ilgili çarpıcı iddialarda bulundu. Yaşadığı süreci kamuoyuyla paylaşma kararı aldığını belirten Işık, evlilik süresince psikolojik şiddet ve baskıya maruz kaldığını ifade etti.
Işık, boşanma sürecinin ardından öğrendiği bazı gelişmeleri dile getirerek, eski eşinin şirketinde çalışan bir dizi oyuncusuyla olan ilişkisine dikkat çekti. Söz konusu kişinin, Işık'ın vesilesiyle eski eşiyle tanıştığını ve ofis ortamında ilişki yaşamaya başladığını iddia etti. Bu durumun kendisi ve çocuğu üzerinde yıpratıcı etkiler yarattığı belirtildi.
Yaşanan ekonomik ve sosyal kısıtlamalara da değinen Işık, eski eşinin kendisi ve çocuğu için kullanılan kredi kartını iptal ettirdiğini öne sürdü. Maddi imkanlara rağmen iştirak nafakası konusunda zorluklar çıkarıldığını ve kendisine yönelik tehdit ile taciz mesajları alındığını iddia eden Işık, sürecin kendisini derinden sarstığını vurguladı.
Açıklamalarında narsistik davranış modellerine değinen Sahra Işık, haklarını savunmaya devam edeceğini belirtti. Kimseyi itibarsızlaştırma amacı gütmediğini ancak üzerine gelinmesi durumunda tüm gerçekleri paylaşacağını ifade ederek sözlerini tamamladı.