Kütahya'da bir okul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından 25 kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen organizasyon sonrasında sağlık sorunları yaşayan katılımcılar hastaneye sevk edildi.
Edinilen bilgilere göre, etkinlik kapsamında öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. İkramların tüketilmesinin ardından bazı öğrencilerin ve yetişkinlerin mide bulantısı ile kusma şikayetleri olduğu tespit edildi. Şikayetlerin yoğunlaşması üzerine bölgedeki sağlık kuruluşlarına başvurular yapıldı.
Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine gıda zehirlenmesi şüphesiyle toplamda 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere 25 kişi başvurdu. Hastaneye kaldırılan şahısların tedavilerine devam edildiği bildirildi.
Yaşanan olayla ilgili olarak yetkililer tarafından geniş kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Gıda kaynaklı zehirlenme şüphesinin kesinleşmesi için gerekli çalışmaların sürdürüldüğü öğrenildi.