Eskişehir'de seyir halindeyken motor kısmından alev alan bir belediye otobüsü, çıkan yangın sonucunda kullanılamaz hale geldi.
Olay, İnönü-Kütahya karayolu Kümbet kavşağı mevkisinde meydana geldi. 26 GA 269 plakalı belediye otobüsünün motor bölümünde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Seyir esnasında alevleri fark eden otobüs sürücüsü, aracı güvenli bir şekilde yol kenarına park ederek durumu derhal itfaiye ekiplerine bildirdi.
Rüzgarın şiddetiyle birlikte kısa sürede büyüyen yangın, otobüsü tamamen sardı. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi neticesinde alevler kontrol altına alınarak söndürüldü. Ancak yangın sonrası otobüsün maddi hasarı büyük olup, araç tamamen kullanılamaz duruma geldi.
Yangının kesin çıkış nedeninin tespit edilmesi amacıyla yetkililer tarafından başlatılan resmi soruşturma devam ediyor.