Gaziantep'in Batıkent Mahallesi'nde bulunan Vadi Park içerisinde, iki lise öğrencisi arasında çıkan tartışma kanlı bitti. Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencileri arasında henüz belirlenemeyen bir sebeple başlayan sözlü münakaşa, kısa sürede fiziksel kavgaya dönüştü.
Edinilen bilgilere göre, 10. sınıf öğrencisi Ç.G. ile 12. sınıf öğrencisi H.A. (18) arasında çıkan kavgada, H.A. yanındaki bıçakla Ç.G.'yi yaraladı. Olayın ardından yaralı öğrenciye ilk müdahale olay yerinde hazır bulunan sağlık ekipleri tarafından gerçekleştirildi.
Ambulansla Gaziantep Üniversite Hastanesi'ne sevk edilen Ç.G., burada ameliyata alındı. Hastaneden alınan bilgilere göre, yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alınan öğrencinin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.
Olayın ardından kaçan şüpheli H.A., emniyet güçlerinin çalışmaları neticesinde yakalanarak gözaltına alındı. Emniyet birimleri tarafından olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı.