Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Kırıkkale'nin Yahşihan ilçesinde bulunan mühimmat imha sahasında meydana gelen patlama olayına dair açıklamalarda bulundu.
Bakan Işıkhan, sosyal medya platformu üzerinden yaptığı paylaşımda, patlama sonucunda 2 vatandaşın hayatını kaybettiğini duyurdu. Hayatını kaybedenlere rahmet, ailelerine ise başsağlığı dileklerini ileten Işıkhan, yaralı olan bir vatandaş için de acil şifalar temenni etti.
Olayın ardından başlatılan incelemelere değinen Bakan Işıkhan, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından süreci yönetmek üzere bir Başmüfettiş görevlendirildiğini belirtti. Patlamaya ilişkin tüm süreçlerin titizlikle takip edildiği vurgulandı.
Kırıkkale Yahşihan'daki imha sahasında yaşanan bu elim olayla ilgili resmi incelemelerin devam ettiği bildirildi.